22.04.2013

Makijaż krok po kroku - Koci z fioletowym akcentem.

Witajcie!
Powoli zaczynam czuć wiosnę, a razem z tym przyszła do mnie siła na zrobienie kolejnego stepa.
Tym razem zaprezentować Wam chcę makijaż dosyć ciemny, który przełamałam cieniem fioletowym. Fiolet ożywił makijaż i dodał mu lekkiej świeżości, zaś wyciągniecie cienia na boki dało efekt kociego oka. 

Jeśli makijaż przypadł Wam do gustu zapraszam niżej na krok po kroku:)


Krok po Kroku
1. Na dolnej powiece malujemy grubą kreskę czarnym cieniem ( Inglot AMC nr 63).
2. Na środek dolnej powieki nakładamy fioletowy cień (Inglot AMC 66).
3. Wewnętrzny kącik mocno rozświetlamy białym cieniem ( LRP).
4. Przy linii górnych rzęs malujemy cienką kreskę ( Inglot AMC nr 63).
5. Dokładamy czarny cień do zewnętrznego kącika i rozcieramy go w kształt kociego oka. Również delikatnie rozcieramy do środkowej części powieki.
6. Na środek powieki aplikujemy cień o kolorze jasnego złota ( paleta Sephora). Również niwelujemy granice między czarnym cieniem a białym.
7. Łuk brwiowy podkreślamy białym cieniem ( LRP).
8. Linię wodną zaznaczamy czarną kredką (Essence - Kajal Pencil  nr01)
9. Tuszujemy dwukrotnie dolne i górne rzęsy maskarą wydłużającą (Bell Zoom Zoom Mascara)

kredka do brwi: Catrice
rozświetlacz: Essence AOS

podkład: Catrice Photo Finish nr 010
korektor: Loreal - Touch Magique
brązer: Vipera nr509
róż: Flormar Pretty Blush Compact
pomadka:  Golden Rose Perfect Shine Lipstick nr 205

23 komentarze:

  1. śliczny ten fioletowy akcent ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda drapieżnie i seksi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, tylko ta pomadka taka bezpłciowa jak dla mnie...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny makijaz :) masz piekna teczowke!

    OdpowiedzUsuń
  5. dla małych oczu takie grube kreski na dolnej powiece też będą odpowiednie? ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie podkreślona dolna powieka!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny... jestem fanka Twojej urody,a przede wszystkim ksztaltu twarzy ktory tak pieknie wychodzi z bliska podczas robienia zdjec... ah <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne oczy.Magnetyzują.Jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej organizowanej na moim blogu.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje makijaże są cudne ! Ogólnie cała Ty jesteś śliczna, a to malowanie to chyba talent ! :)
    Strasznie mi się podoba poprzedni makijaż ale raczej pomniejsza oczy, a moje i tak są małe. Mogłabyś wstawić jakiś makijaż krok po kroku, który powiększa oczy albo chociaż ich nie zmniejsza ?
    I mogłabyś mi poradzić jak rysujesz tą kreskę na powiece ? Zawsze chciałam taką malować na swoim oku eyelinerem, ale zawsze wychodzi mi okropnie gruba. Nawet kredką nie potrafię takiej cieniutkiej a co dopiero eyelinerem.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam. Obyś dalej wstawiała makijaże na blogu bo są cudnee ! :)

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej a moze nowy post z makijazem krok po kroku ?

    OdpowiedzUsuń
  11. After I initially left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get 4 emails with
    the same comment. Is there a way you can remove
    me from that service? Thanks!

    Also visit my web-site; tooth health

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja w makijazu i kadrowaniu jak zawsze. jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mega pięknie podkreśla kolor oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. this is such a beautiful smoky eye make up! love the detailed tutorial here i might try this out someday! <3

    Check out my latest inspiration post for the month!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. górna powieka wspaniale wygląda!

    Powinnaś kręcić filmy - ze zdjęć ciężko odtworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie wykonałam zaprezentowany przez Ciebie makijaż. Wygląda to super:) Swoją drogą prowadzisz świetnego bloga, na pewno będę często zaglądała i szukała nowych, ciekawych inspiracji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba mój ulubiony sposób malowania oka zaraz po kresce ;) Świetne wykończenie! Fajnie że nie dodawałaś kresek eyelinerem na górnej powiece bo cieniowanie samo w sobie jest zrobione bardzo ładnie, a poza tym same cienie powiększyły już optycznie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż :) Gdybym ja tak potrafiła się malować... Niestety jestem kompletnym antytalentem jeśli chodzi o makijaż :/ Planuję nawet zakup pędzli Hakuro z nadzieją, ze z ich pomocą będzie mi lepiej szło. Póki co ograniczam się do podkładu i tuszu bo wiem, że i tak za dużo nie zdziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż! Jakimi pędzlami go wykonałaś i przede wszystkim jakich cieni użyłaś? Ja właśnie rozważam zakup pędzli do makijażu Hakuro. Szukam też trwałych, dobrze napigmentowanych cieni oraz podkładu, który nie spłynie z twarzy w połowie dnia. Możesz coś polecić dla osoby z bladą cerą?

    OdpowiedzUsuń