7.04.2013

Makijaż krok po kroku - Kim Kardashian

Witajcie, czas nadrobić kolejne zaległości tym razem w makijażach krok po krokach.Wybrałam dla Was makijaż znanej celebrytki - Kim Kardashian. Zachwycił mnie jej makijaż oka dlatego, przedstawiam Wam jak właśnie taki makijaż wykonać. Nie chciałam się skupiać na konturowaniu twarzy, ponieważ takie mocne podkreślenie do mnie nie przemawia.

Krok po kroku:
1. Na całą powiekę nakładamy bazę po cienie (Hean)
2. Na ruchomą powiekę aplikujemy brązową kredkę (Essence - Long Lasting nr 02 - Hot Choccolate)
Ja nałożyłam dużą ilość na nadgarstku, następnie pędzelkiem nabierałam produkt i uzyskałam dzięki temu płynniejsze roztarcie na powiece). Jeśli macie specjalne bazy kolorowe - również się tutaj sprawdzą dla uwydatnienia koloru.
3. Także na dolną powiekę nakładamy brązową kredkę.
4. Na wcześniejszą bazę aplikujemy brązowy cień - na dolną i górna powiekę-  który połyskuje na miedziany (Inglot Perła nr 37)
5. Linię wodą pokrywamy eyelinerem w żelu (Rimmel - Waterproof Gel Eyeliner)
6. Na górnej powiece malujemy kreskę czarnym eyelinerem w żelu oraz delikatnie ją rozcieramy czarnym cieniem ( Inglot AMC nr 63)
7. Skośnym pędzelkiem na którym mamy nabrany czarny cień malujemy linię na dolnej powiece tak aby wszystkie przestrzenie były zamalowane. Również poprawiamy kontur górnej powieki.
8. W zewnętrznym kąciku górnej powieki aplikujemy czarny cień oraz bardziej smużymy wcześniejszą kreskę.
9. Przestrzeń pod brwiowy podkreślamy cielistym, matowym cieniem ( Kobo - Mono nr 02)
10.  Dokładnie tuszujemy rzęsy maskarą pogrubiającą. Dwukrotnie maluje tylko górne rzęsy ( Loreal Lash Architect 4D)

podkład: Catrice Photo Finish nr 010
korektor: Loreal - Touch Magique
róź Flormar: Pretty Blush Compact
pomadka - Celia - Nude nr 606
błyszczyk: Bell - Milky Shake 3D Effect

12 komentarzy:

  1. pięknie Ci to wyszło i śliczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się poodoba! Spróbuję go odtworzyć na przyszły, piątkowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię Twoje makijaże. Są bardzo precyzyjne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie, uwielbiam Twoje makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jej makijaże, zawsze przepięknie podkreślone oczy. Tobie świetnie udało się odwzorować Kim!

    Zapraszam do mnie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wygląda, i ten tutorial krok po kroku jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż i świetnie okazany krok po kroku!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! niesamowita precyzja i przejrzyście pokazany krok po kroku! świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie... Hehe mój blog tez się nazywa makijazowy dziennik ale to przypadek:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż i przydatny tutorial. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEPIĘKNY!!!!!!!!!! szkoda, że nie mam daru malowania ;<

    OdpowiedzUsuń