28.02.2013

Makijaż Inspirowany - Cara Delevingne wydanie I

Witajcie!!
Od dzisiaj przez kolejne dni moją inspiracją jest światowa modelka Cara Delevingne, którą już niedługo będzie można podziwiać w kolekcji polskiej marki Reserved. Cara zachwyciła mnie swoją urodą, a szczególnie jej brwi mi się strasznie podobają - myślę, że dodaje jej to całego charakteru.

Powiem szczerze, że nie wiedziałam jaki makijaż wybrać na pierwszy rzut, po długim namyśle wybrałam oto ten. Neonowe, różowe usta oraz długa kreska idealnie do siebie pasują, choć wydawać by się mogło, że na twarzy będzie się za dużo działo. Moja interpretacja jest uboga o gęste brwi jak również usta zaznaczyłam pełniej.
Kosmetyki:
twarz:
- podkład: Catrice Photo Finish nr 010 - Sand Beige
- brązer: Bi-kor / ziemia egipska
- róż: Eve Minerals
- rozświetlacz: Essence
oczy:
- cień cielisty: My secret - Matt Eyeshadow nr 505
- cień brązowy: Inglot
- biały cień; La Roche Posay
- eyeliner: Wibo 
- brwi: cień z paletki Essence
- maskara: Loreal Lash Architect 4D
usta:
-  pomadka: Flormar - Pretty Cream&Glaze nrP317

7 komentarzy: