31.03.2012

Makijaż krok po kroku - Brzoskwiniowy nude.

Witajcie, po dawce koloru jaką Wam ostatnio zaprezentowałam czas na makijaż bardziej naturalny, idealnie nadający się na dzień.

Przyznacie mi pewnie rację, że makijaż typu nude jest bardzo lubiany przez kobiety, czujemy się w nich piękne i naturalne. Dzisiejsza  propozycja to połączenie cielistych i brzoskwiniowych kolorów i delikatnego rozświetlenia.

Mam nadzieję, że się spodoba, zapraszam na step:)




1. Tradycyjnie nakładamy bazę pod cienie.
2. W wewnętrznej stronie powieki rysuję kreskę cielistą kredką.
3. W wewnętrznej stronie powieki maluję kreskę ciemnobrązową kredką.
4. Na całą powiekę aplikujemy cielisty cień o wykończeniu matowym - ja użyłam tutaj  pudru.
5. W zagłębieniu powieki nakładamy brzoskwiniowy cień - ja użyłam różu do policzków daje subtelniejszy efekt.
6. Łuk brwiowy, i wewnętrzny kącik rozświetlamy białym cieniem.
7.  Linię wodną zaznaczamy kredkami: biała na długości 3/4, brązowej 1/4.
8. Rzęsy malujemy delikatnie w wewnętrznym kąciku i mocniej w zewnętrznym.
9.  Policzki podkreślamy różem w kolorze brzoskwini.
10.  Usta malujemy pomadką w kolorze cielistym lub pociągamy błyszczykiem.

Kosmetyki:
twarz:
- podkład: Catrice - Photo Finish, kolor 010
- korektor: Loreal - Touche Magique
- korektor zielony: Lovely Magic Pen
- rozświetlacz: Essence- All Over Shimmer
- róż: Bourjois nr72
oczy:
- baza pod cienie: Hean Stay On
- cień: brzoskwiniowy: róż do policzków Bourjois nr72
- cień cielisty: podkład mineralny EDM

- cień biały: La Roche Posay
- kredka do brwi: Essence
- brązowa i cielista kredka: Essence 
- biała kredka : Pierre Rene
- maskara: Miss Sporty - Studio Lash
usta:
- pomadka: Catrice - Ultimate Color nr010

8 komentarzy:

  1. Makijaż jest CUDOWNY, wiem że na pewno go wypróbuję , ale jeszcze wcześniej polecę do essence bo cielistą kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz :) swiezo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aleks - polecam z czystym sumieniem kredki z essence - long cos tam:P

    dzieki bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki świeży, świetlisty makijaż z białą kredką na lini wodnej :)
    u mnie tez taki znajdziesz więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatny, dzienny makijaż. super

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyłaś mnie tym makijażem! jestem absolutnie na tak!
    Z przyjemnością dadaję Twój blog do obserwowanych :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. poklejone rzęsy? jestem na nie. reszta cud miód malina.

    OdpowiedzUsuń