3.04.2012

Makijaż - Kamuflaż twarzy.

Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla Was post, w którym pokaże jak kamufluje swoje niedoskonałości na twarzy.
Można powiedzieć, że ukrywanie niedoskonałości to mój codzienny rytuał, którego nie lubię - ale który pozwala mi wyglądać jak człowiek, ale spokojnie nie popadam w obłęd  i często wychodzę bez tego całego "pindrzenia".

Cera... zacznę od tego, że mam cerę tłustą (niestety) - a więc muszę przede wszystkim zwracać uwagę na to, by kosmetyki nie zwiększały wydzielania sebum. Dwa, mam przebarwienia po zaskórnikach, trzy -  rozszerzone pory w strefie T, oraz nieszczęsne czerwone policzki. 

A więc czego potrzebuje? Porządnego matowienia, ukrycia wszelkich czerwoności oraz nie podkreślania rozszerzonych porów.

Początek:
1. Swoją "męczarnie" zaczynam od umycia twarzy łagodnym żelem do twarzy - Avene Cleance Gel.
2. Następnie twarz przemywam tonikiem - Garnier Czysta Skóra.
3. Na twarz nakładam krem na rumieńce Isis Pharma Reboril - i czekam, aż się wchłonie, i kolejna porcja kremu tym razem matującego Avene Cleance Emulsion-Lotion.
4. Na rumieńce i inne niespodzianki stosuje korektor Maybelline Pure Cover Mineral, nr 01 Nude Beige.
 5. Pędzlem nakładam podkład w musie firmy Catrice  Matt Mousse nr 050 Sand Beige - moje odkrycie, z którym chyba długo będę się lubić (jest to podkład który tak jak obiecuje producent matowi naprawdę na długo).
6. Pod oczy i nad ustami aplikuje rozświetlający korektor firmy Loreal Touche Magique.
7. Tak wygląda przygotowana twarz do dalszego malowania.
8. Czasami również używam zielonego korektora Lovely Magic Pen Anti Redness i pudru utrwalającego Kryolan  ale to jak nie zapomnę ;p

A jak wy kamuflujecie swoje niedoskonałośći?

13 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś :)
    Ładną masz twarz , nie widać niedoskonałości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam jeszcze 'zaawansowanych' kosmetyków dlatego słabo kryję moje niedoskonałości :) jestem uczennicą gimnazjum więc mój makijaż musi być delikatny:) jeżeli mam dużo czasu nakładam cieniutenko krem nawilżający z Avonu brzoskwinia i mleczko migdałowe, dzięki którym czuję się tak świeżej ;) po wchłonięciu się kremu po bokach twarzy i na czoło nakładam trochę ciemniejszy podkład niż używam zwykle, czyli taki jaką mam skórę --> ma to służyć wykonturowaniu twarzy ;) normalnego podkładu używam trochę jaśniejszego bo słyszałam, że później i tak ciemnieje :) i ten fluid rozświetlający lirene shiny touch o kolorze normal nakładam na środek, centrum twarzy jak również i usta :) wtedy zyskują taki ładniejszy kolor i dłużej się błyszczyk utrzymuje :) korektora niestety nie posiadam ;/ jakimś jasnym cieniem maluję oczy, ale nie tak aby były 'pomalowane' ale rozświetlone, jaśniejsze:) później jakiś tusz ;) delikatnie puder i róż :)
    ale to jest makijaż jak mam czas :) a jak nie mam to tylko podkład i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się robię czerwona jak jest gorąco.Czy ten makijaż który pokazałaś to skutecznie zakryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że możesz spróbować - ale dodałam bym jeszcze zielona bazę na partie, które robią się czerwone:)

      Usuń
  4. Mam takie pytanie ... gdzie można kupic taki wspaniały odcien podkładu Catrice Matt Mousse nr 050 Sand Beige ... Czy jest dostepny w Polskich sklepach ? A co do twojej twarzy to bardzo ładna masz bo bez zadnych niedoskonałosci ... Pozdrawiam :) ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mogłabyś mi powiedzieć w jakim odcieniu jest twój korektor pod oczy loreal touche magique ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem jaki bo nie ma nr, tylko nalepkę z kolorem - mogę tylko powiedzieć, że to jeden z jaśniejszych o poświacie bardziej różowej:)

      Usuń
  6. Na lekko czerwone policzki BIO CLINIC Soft Tint Red Reductor z SPF 15 od Oriflame, na niedoskonałości zielony korektor Cashmere od Dax Cosmetics. Podkład Porcelain (tylko on nie jest dla mnie za ciemny) z serii Giordani Gold, obojętnie jaki od Oriflame. Puder anti-shine Kryolan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak wiekszosc dziewczyn nie zauwazam niedoskonalosci na twojej twarzy :)
    Ja niestety nie dosc ze mam wypryski, to jeszcze fioletowe plamy, ktore sa po nich pozostaloscia + skora mieszana i rozszerzone pory w strefie T podobnie jak ty.
    Czy mogla bys polecic mi jakis podklad, ktory na prawde dobrze kryje?
    Bo niestety korektor i podklady, ktore do tej pory uzywalam nie sprawdzily sie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! mozesz napisac gdzie kupilas ten korektor Lovely, Magic Pen Anti Redness zielony??

    OdpowiedzUsuń
  9. Codzienny makijaż to podkład, odrobina korektora pod oczy.
    Na wieczór czy coś w tym stylu sięgam po paletę korektorów i podkładów Kryolan.

    OdpowiedzUsuń